Monday, November 9, 2009

Lost in the 80's

Siapa ada dengar rancangan Lost in the 80's di radio Red.FM pagi tadi?


Red.FM akan minta pendengar untuk pilih lagu 80an. Kalau lagu kita dipilih, mereka akan call. Jadi, pagi tadi I was on air!! Terkejut juga la sebab masa dia call aku, aku tengah drive on the way nak pergi kerja. Aku terus tak boleh nak tumpukan perhatian nak bawa kereta. Dahlah aku tak ada hands free. Memang memandu secara bahaya.



Nak tau lagu apa aku pilih? Lagunya ialah Circle In The Sand yang dinyanyikan oleh Belinda Carlisle. Nak dengar lagu? Cuba klik
sini.


Lagu ini popular masa aku form 2 rasanya. Mula daripada lagu ni aku terus suka penyanyinya tapi sekarang dah senyap terus. Dengar cerita penyanyi ada kes dadah dan alkohol. Sayang kan? She's so talented. Kalau dia nyanyi lagi, sure dah kaya lah.



Tak sempat nak record masa aku tengah on air sebab tengah driving. Dengar suara aku kat radio..malu rasanya. Ada 1 soalan Dilly tanya kenapa aku pilih lagu ni? Siap dia bagitau cuba bagitau apa yang aku tulis masa aku minta lagu ni. Ya Allah..manalah aku ingat. Aku ingat sikit-sikit je. Ini antara ayat aku sebut tadi, "when we go for school trip, this is the song that we always sing. it is our favourite song". Lebih kuranglah tu..tengah panik mana nak ingat apa-apa. Hantam je lah labu.



Sampai opis tak hilang lagi rasa panik dan terkejut. First time beb!!



p/s: kenangan lama

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails