Saturday, January 16, 2010

Operasi makan-makan

Lama dah tak buat operasi bakar kek. Petang tadi ada jemputan birthday party anak kawan opis sekali dengan house warming. Tak tau nak bagi apa kat tuan rumah, aku bagilah kek coklat yang aku jadikan cupcake. Itu je yang sempat nak buat. Sesiapa nak resepi kek coklat, insya-Allah aku cuba masukkan dalam next entry.



Ada 25 biji cupcakes yang comel.

Rumah baru kawan opis aku tu taklah jauh daripada rumah aku. Kalau naik kereta ada dalam 10-20 minit. Sampai rumah, banyak betul makanan yang sedia terhidang. Aku tak sempat nak ambil gambar sebab lapar sangat. Aku sengaja laparkan diri sebab nak makan kat rumah kawan aku tu. Ish pelahap sungguh aku ni. Nampak dek bakal mak mertua, terus reject! Banyaknya makan!! Hahaha..



Birthday boy tak pandang kamera.



One more for the good look. Baru nampak handsome Ammar.

Terima kasih kepada kawan, Shady yang sudi ajak aku. Berapa kali round aku makan tadi. Memang muka tak malu betul. Dok tambah makanan je kerja aku. Rezeki jangan dibuang, musuh jangan dicari. Betul tak?

p/s: kalau ada jemputan makan-makan, jengan lupa jemput!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails