Tuesday, January 12, 2010

Shopping!

Cerita pasal trip ke Bandung-Jakarta pada bulan Jun ni, sebenarnya aku tak siap apa-apa lagi. Duit nak belanja kat sana belum cukup lagi, pasport tak renew dan banyak perkara yang belum siap. Memanglah ini bukan kali pertama ke sana tapi kalau boleh aku nak siap semuanya dan enjoy trip.

Trip kali ini aku pergi bertiga sebab tak suka pergi ramai-ramai. Tak suka banyak sangat kerenah nak kena layan. Ikutkan aku, aku tinggal je kalau banyak sangat songeh. Padan muka kau! Hahaha...

Sekarang ni aku nak survey hotel dan transport kat sana. Untuk pengetahuan semua, aku memang ada kawan yang boleh arrange trip kat sana. Hmm tengoklah dulu, biar aku contact dia. Kalau dia sudi nak arrange hotel dan transport untuk kami, itu sudah cukup baik.


Apa nak beli kat sana? Of courselah nak beli kain banyak-banyak. Jangan salah anggap pula, aku bukan nak jual tapi untuk kegunaan sendiri. Lepas geram beb! Dengar cerita kain kat sana murah dan cantik. Ish sure mata rambang aku dibuatnya. Kalau sesiapa nak beli kain lace atau yang banyak sulam, memang sesuai sangat. Harga memang jauh murah nak dibandingkan harga kat sini.

Aku pasti kawan yang ikut aku nanti mesti borong gila. Bila lagi nak borong kan? Aku tak tau apa dia orang akan beli nanti. Tunggu je lah.


p/s: simpan duit sikit-sikit boleh belanja puas-puas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails