Thursday, February 16, 2012

Mixer idaman hati

Tengok offer groupon macam menarik. Tak salah aku, tahun lepas ada offer macam ni tapi aku tak beli pun. Kalau ikutkan bajet, memang dalam bajet aku tapi aku tak pasti dari segi kualtinya. Nak bandingkan dengan harga mixer kenwood, memanglah jauh bezanya tapi dari segi kualitinya terjamin. 

Ada sesiapa pernah cuba mixer ni? Silalah beri komen tentang mixer ni. Aku pun nak tahu juga. 

Cerita pasal mixer kenwood. Baru-baru ini aku singgah Harvey Norman, Mid Valley. Konon-konon nak tengok harga mixer kenwood. Mak oooi!!! Mahalnya. Yang aku berkenan tu memang bestlah. Siap disertakan dengan blender, food processor, bowl yang besar dan banyak lagi. Nak tahu harga? Tak salah aku, dalam RM7k++. Mana aku nak cekau duit??


Kenwood KMM 760. Bila agaknya dapat menjadi milikku?

Kalau ikutkan hati yang tak sabar, aku nak je main swipe kad kredit. Sabar-sabar dulu. Kalau nak sangat beli pun, ikut kemampuan. Betul tak? Tak dapat yang saiz besar, dapat saiz kecil pun ok. Tapi kan..kalau nak berangan-angan dulu, tak salah kan? Hehehe...

p/s: tak dapat beli pun tak apa. asalkan dapat sentuh pun ok. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails