Thursday, February 9, 2012

Seni menconteng

Hari ini aku mengadiri Seminar Akta Perlindungan Data Peribadi di Hotel Royale Chulan. Aku sebenarnya malas nak pergi tapi semalam dapat arahan daripada boss, terpaksalah aku pergi. Ditambah pula aku lemah betul kalau nak ke Kuala Lumpur dengan mengadap jem gila. Eeeeiii akak tak suka ok. 

Masa dalam seminar, mula-mula tu bersemangatlah nak dengar tapi bila dah sampai petang, rasa malas pula. Otak dah fikir nak balik je. Apa yang speaker tu cakap, dah tak dengar apa-apa lagi. 


Dah tak dengar apa yang speaker cakap. 

Tangan dah mula gatal nak menconteng. Tiba-tiba nampak ada kertas dan pensel, memang cantiklah. Apa lagi, aku main lukis apa yang aku nampak depan mata. Ada chandelier, beg longchamp kawan aku dan banyak lagi. Hehehe...


Ini namanya seni conteng!

Rasanya kalau aku stay lama lagi, mahu banyak kertas aku akan conteng. Bagaimana? Ok tak lukisan aku? 

Oh ya! Masa tengok berita di TV1 tadi, keluar muka aku kat tv. Hmmm..bulatnya aku. 

p/s: suka tengok chandelier kat Hotel Royale Chulan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails