Wednesday, September 24, 2014

Projek tahun 2015

Untuk tahun 2014 yang tinggal beberapa bulan ni, aku rasa tak ada plan nak ke mana-mana. Sengaja nak simpan cuti tahunan untuk tahun hadapan. Ish ish..macam ada plan besar je kan sampai sanggup nak simpan cuti tahunan. Hehehe..

Oklah..nak kata plan besar sangat tu tak lah cuma badan tuan punya blog je yang semakin membesar. Pada asalnya aku tak sangka pula pada tahun 2015 aku akan ada 3 trip. Pantang nampak promosi tiket murah, main ambil je. Padan muka, tamak punya pasal. Mana aku nak cekau duit ni? 

Ke mana aku nak pergi nanti? Rasa-rasa boleh agak tak?

Februari 2015

April 2015

Oktober 2015

Harap semuanya berjalan dengan lancar. Yang penting sekarang ini ialah kumpul duit dulu lainlah kalau ada orang nak sponsor. Aku ok je. 

p/s: tangan gatal lagi...nak pergi jalan ke mana pula tu. 

8 comments:

  1. wow akkkkkkkk..byknye tempat nk g..kak yg atas tu mne?????

    ReplyDelete
  2. amboii kak long.... jelesnya aii....Yg atas tu mana? ostolia ke? mcm bendera dia jek? ye ke? ke tak??

    ReplyDelete
  3. wow...dah ada 3 tempat dalam list ye...bulan Feb tu best..JM pun x sampai lagi di sana huhuh

    ReplyDelete
  4. wahh seronoknya, dah plan siap untuk trip 2015...bestnya, sampai 3...saya follow sini yer...salam persahabatan... :D

    jindrisska.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sebab sudi singgah
      salam persahabatan :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails